ИТ ПОДДРЪЖКА
Абонаментното информационно обслужване и компютърна поддръжка позволяват на компаниите да изнесат частично или пълно дейностите и услугите свързани с информационните технологии, които не са директно свързани с основния им бизнес.
iServices може да поеме ролята на изнесен IT отдел, който да предоставя услугите на позиции от IT специалист до CIO. Месечната такса на компютърната поддръжка се определя в зависимост от използвания софтуер и хардуер.
Независимо дали става въпрос за решаване на потребителски проблем, или миграция на сървърна база данни, може да разчитате на бърза реакция и професионално отношение.
iServices може да поеме ролята на изнесен IT отдел, който да предоставя услугите на позиции от IT специалист до CIO. Месечната такса на компютърната поддръжка се определя в зависимост от използвания софтуер и хардуер.
Независимо дали става въпрос за решаване на потребителски проблем, или миграция на сървърна база данни, може да разчитате на бърза реакция и професионално отношение.
АБОНАМЕНТНИ ПЛАНОВЕ
СТАРТ
лв.50/Мес.
- До 1 посещение мсечно
- До 3 инцидента месечно
- До 24 часа реакция при инцидент
- eMail kонсултации
- Телефонни консултации
- Отдалечена администрация
- Поддръжка на мрежа
СТАНДАРТ
лв.150/Мес.
- До 4 посещение мсечно
- До 8 инцидента месечно
- До 6 часа реакция при инцидент
- eMail kонсултации
- Телефонни консултации
- Отдалечена администрация
- Поддръжка на мрежа
- Поддръжка софтуер
- Доставка на техника на място
ПРЕМИУМ
лв.300/Мес.
- До 8 посещение мсечно
- До 16 инцидента месечно
- До 2 часа реакция при инцидент
- eMail kонсултации
- Телефонни консултации
- Отдалечена администрация
- Поддръжка на мрежа
- Поддръжка софтуер
- Доставка на техника на място
- Реакция в извънработно време
- Архивиране на информацията
- Контакт по всички ИТ въпроси
УСЛУГИ НА ПОВИКВАНЕ
iServices предоставя и услуги на повикване, без наличие на сключен абонаментен договор. Цената се определя на база на сложността на проблема и желаното време за реакция, но клиентите със сключен договор винаги имат приоритет пред тези, които ползват услугите ни на повикване.
При този вид обслужване iServices не поема гаранция за повторно възникване на дефект, тъй като ние отстраняваме само проблемите, за които сме повикани.
При този вид обслужване iServices не поема гаранция за повторно възникване на дефект, тъй като ние отстраняваме само проблемите, за които сме повикани.
ПОДДРЪЖКА НА СЪРВЪРИ
Сървърната поддръжка е възложена на екип от сертифицирани специалисти с дългогодишен опит. Поддържаме постоянно наблюдение на параметрите на хардуера и натоварването на отделните компоненти. Регулярно се правят софтуерни ъпдейти за повишаване на производителността или отстраняване на пропуски в сигурността.
Поради голямата отговорност при поддръжка и администрация на сървъри, ценовото предложение е различно във всеки отделен случай. Ние ще направим безплатен преглед и оценка на състоянието на Вашите сървъри и ще препоръчаме мерки привеждането им към стандартите на iServices, като се съобразим с бюджетните възможности и изискванията на компанията
Поради голямата отговорност при поддръжка и администрация на сървъри, ценовото предложение е различно във всеки отделен случай. Ние ще направим безплатен преглед и оценка на състоянието на Вашите сървъри и ще препоръчаме мерки привеждането им към стандартите на iServices, като се съобразим с бюджетните възможности и изискванията на компанията
НАШИЯТ АДРЕС
гр.София, ул.Цанко Церкоски 12, партер
ПОНЕДЕЛНИК - ПЕТЪК
09:00 - 17:00
СЪБОТА - НЕДЕЛЯ
ОФИСА НЕ РАБОТИ